sâmbătă, 9 octombrie 2010

Atat.

O veche amintire..si atat.

Nu voi rupe pozele in care stateam imbratisati..
Nu imi mai e dor de baiatul pe care il iubeam.

Esti doar o veche amintire. O amintire careia nu-i mai dau aceeasi importanta ca acum ceva timp.
Pur si simplu nu te mai am in suflet. Nu iti vine sa crezi nu-i asa? Pacat. Tu m-ai facut sa nu mai simt nimic pentru tine. Pardon,rectific,pentru tine simt decat o scarba imensa. Ti-ai dat arama pe fata. Mi-ai dovedit cum esti tu de fapt.Pacat,mare pacat. Chiar te iubeam,dar cum spune mami,nu ma meriti.
Stii si tu cum eram pentru tine. Orice mi-ai facut,te-am iertat. Pana..am deschis ochii. M-am certat cu toti pentru tine.Uram persoanele cele mai dragi mie,numai din cauza ta.
De cate ori ne certam,ma vedeai plecand cu ochii goi,dar..erai prea mandru sa ma intorci inapoi.
Acum cauti pozele,sa`ti aduca aminte de noi. Iti pare rau..poate si mie..dar nu te mai vreau inapoi.
Viata langa tine era roz,dar fara tine e multicolora :x
Am inceput o viata noua,chiar daca am avut inima rupta in doua.Am trecut peste tot si sincer,imi e mai bine.
Poate iti e dor de mine,poate inca te gandesti la noi,la ce ne-a unit odata. Asta e. Sincer,nu ma mai intereseaza. M-ai pierdut. Resemneaza-te. Pentru mine..esti doar o amintire. Si nu o amintire dureroasa sau frumoasa. Pur si simplu o amintire fara niciun sentiment. Amintirea primului baiat pe care l-am iubit. Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu