sâmbătă, 9 octombrie 2010

Simplu.

Un simplu Adio...

Azi..e doar o alta zi.
Realizez..visele nu se pot implini.
Am trecut peste tot ca sa fie bine.
Dar..nimic nu conteaza la tine.
Aceleasi reprosuri aud mereu
Te comporti de parca ai fi  Dumnezeu.
De inima mea s-a ales prafu'.
Sufletul,s-a dus dracu'.
Nu mai pot continua asa.
Nu mai este cum era.
Nu ai putut sa renunti la orgoliu si mandrie..
De parca ar fi fost nu stiu ce chestie.
Imi repetai ca ma iubesti..
Si ca niciodata tu nu o sa ma parasesti..
Din atitudinea ta inteleg altceva...
Poate chiar ti-ai gasit pe alta.
Prietenii tai intotdeauna au fost pe primul loc,
Acum inteleg,de mine nu ti-a pasat deloc.
Ai uitat de "sufletelul" tau?
Acum,poate e alta in locul meu.
Imi spuneai ca sunt indiferenta si rece.
Stiai..orice tampenie cu vederea iti pot trece.
Tipai la mine ca nu te iubesc..
Si chiar daca,nu ti-o dovedesc...
Fugeai repede la alta..
Ca deh,asa este soarta.
Tovarasii tai,toti stiau...
Pacat,te mai si turnau.
Toata lumea imi spune "Ma,suferi ca proasta"
Speram ca o sa pot trece si peste asta.

Imi amintesc..planuri,vorbe si iluzii pierdute.
"vom fi mereu impreuna"..vorbe marunte.
Acum..nu mai au nicio valoare...
Pe mine una..chiar ma doare.
Asta e,viata e cruda uneori.
Nu toate drumurile sunt pavate cu flori
Te iubesc,dar nu am ce-ti face.
Eu una,sincer,nu ma mai pot intoarce.

Sper sa nu uiti de tot de mine.
Macar sa-ti amintesti ca te-am iubit doar pe tine.
Stiu ca doar mie o sa-mi fie greu.
Doar eu o sa te iubesc mereu.

Sufletul se macina...durerea e prea mare.
Un simplu adio iti spun..si plec fiindca ma doare.

Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu