luni, 8 noiembrie 2010

De ce?

De ce mai dezgrop amintirile acum?
De ce ma intorc din drum?
De ce oare ma doare?
De ce distanta e asa de mare?
De ce oare imi lipsesti?
De ce nu stiu daca ma mai iubesti?
De ce nu te pot uita?
De ce din inima nu te pot alunga?
De ce ma uit la cadoul de la tine?
De ce nu imi e deloc bine?
De ce umbra ta ma urmareste?
De ce amintirea nu ma paraseste?
De ce mai traiesc daca am inima ravasita?
De ce mai continui daca trec printr-o situatie cumplita?
De ce sunt pustie?
De ce oare m-am trezit ca dintr-o reverie?
De ce te-am alungat?
De ce nicio sansa nu ti-am mai dat?
De ce am orgoliu inainte de toate?
De ce eram indiferenta peste poate?
De ce sunt asa?
De ce plang in perna mea?
De ce nu-mi arat suferinta?
De ce arat numai rea-vointa?
De ce arat numai sentimentele urate?
De ce sunt atat de multe?
De ce mi-ai gresit?
De ce m-ai chinuit?
De ce plang acum?
De ce dracu sentimentele-n balanta imi pun?
De ce imi adun gandurile toate?
De ce,acum in miez de noapte,cand tu esti departe?
De ce nu ma pot stapani?
De ce nu pot adormi?
De ce ma gandesc la tine?
De ce scriu versuri pe hartie?
De ce mai visez la viitorul ce era pentru noi?
De ce vreau sa dau timpul inapoi?
De ce mai vreau sa fim iar impreuna?
De ce imi amintesc iar de inima aia buna?
De ce inima mea e inca la tine?
De ce nu stiu nimic de tine?
De ce vreau sa fim doar noi pana la capat de lume?
De ce gandurile mele nu-ti pot spune?
De ce m-ai cautat?
De ce te-am indepartat?
De ce nu pot sa te iert?
De ce in fiecare zi ma cert?
De ce ascult melodii care sa-mi aminteasca de noi?
De ce dracu te mai vreau inapoi?
De ce nu sunt in stare sa sterg si ultima noastra poza?
De ce inca o mai am,bine ascunsa?
De ce?
De ce?
De ce?
De ce te astept plangand?
De ce ma imaginez in bratele tale sarind?
De ce durerea e prea mare?
De ce inca ma doare?
De ce se spune ca daca iubesti,ierti dar eu nu pot?
De ce pt durere nu exista niciun antidot?
De ce ai fost prima mea iubire?
De ce totul a ramas o amintire?



Si pana la urma.. de ce prefer sa traies fara tine?
De ce nu te iert daca esti o parte din mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu