luni, 28 februarie 2011

:-??

Nu am mai scris nimic de ceva timp..De ce? Pai ce sa scriu? Nu prea am avut evenimente remarcabile,inafara faptului ca m-am mutat la filologie.
Maine e 1 Martie. Se implinesc doi ani...
Whatever :d
1 Martie..Ca in fiecare an,voi veni acasa cu o punga plina de martisoare. Si eu,la randul meu,voi imparti martisoare. Oricum este o sarbatoare comerciala. Sa intreb de spiritul de a darui si a primi ceva simbolic? Da,de unde.
Eu,personal,mi-am cumparat un Baby Blue :x o papusica bleo,pe care am agatat-o la telefon.Are si un snurulet cu alb si rosu. Mami deja a inceput sa-mi spuna "ce faci baby blue?" :))
8 Martie..Nu cred ca voi primi nimic. Nu am de la cine. Eventual flori de la tati. Eu,in schimb,ii voi cumpara cadou lui mami si bunicii,din banii lui tati :d si cred ca voi iesi cu fetele la o pizza sau o prajitura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu