miercuri, 2 februarie 2011

Ma intorc..

Te iubesc.
Da..ma reintorc la vechile sentimente.
Realizez ca nu pot sa mai traiesc fara tine,realizez ca mi.am trezit sentimentele fata de tine din starea de amorteala ,realizez ca te iubesc,realizez ca esti viata si sufletul meu,realizez ca fara tine fac umbra pamantului degeaba,realizez..atat de multe.
Nu stiu unde am fost pana acum,ce s-a intamplat cu mine,cum am putut sa traiesc atatea luni fara tine.
Nu ma inteleg.
Si totusi..de ce?
Amintirile ma inconjoara si nu pot sa scap.
Sa evadez? Imposibil.
Sa nu ma mai gandesc? Ar fi ca si cum nu as mai respira.
Prietenii ma ajuta sa trec peste asta,dar,ok recunosc ajutorul,pe moment ma simt bine..dar cand ajung acasa..revin la starea mea vesnica.
Solutii?..Prea complicat.
Oare..oare tu ma mai iubesti?
Sau..te-ai mai gandit la mine?
Ce ai mai facut in ultima vreme,cat nu am vorbit?
Poate..poate ai o noua iubire..
Sau poate ai intalnit o fata perfecta pentru tine,nu ca mine.
Sau..poate..poate..poate..poate..
Atatia "poate..
Si sincer..innebunesc.
Stiu ca nu o sa citesti asta niciodata,tu habar nu ai de blog-ul meu si nici nu ai cum sa-l gasesti.
Si poate nici nu te-ar interesa. Frumos,nu-i asa?
Ei bine..TE IUBESC.
Si..sunt atatea lucruri care ne despart. In primul rand noi doi..si dupa aia celelalte..
Nu stiu ce voi face de acum inainte.nu stiu cum ma voi comporta..nu stiu nimic.
De azi..stiu un lucru:Te iubesc si te voi iubi mereu. Desi.tu nu stii asta. Si poate ca e mai bine.
Asta e viata,asta e destinul,asta e soarta.
Te iubesc. Ai grija de tine,desi tu nu vei citi asta.
Te iubesc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu